PAHANG RIDERS

UNITED ON ONE STAND
 
HomeCalendarFAQPAHANGRIDERS.COMRegisterLog in

Share | 
 

 Nak Kaya Ker...?? Semua bikers mesti baca dulu….

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Skinny Queen
B FULL
B FULL


email : skinny_queen@hotmail.com
Posts : 280
Join date : 2009-04-24
Location : PJ

PostSubject: Nak Kaya Ker...?? Semua bikers mesti baca dulu….   Fri Jun 19, 2009 4:17 pm

Sewaktu RAHMATCHINI dalam perjalanan manaiki kereta untuk pulang ke KL daripada
JB melalui highway, beliau berhenti rehat di salah sebuah hentian. Sewaktu berehat maka datanglah kepadanya seorang tua yang berpakaian agak compang-camping lalu menegurnya," Anak nak ke mana?". RAHMATCHINI menjawab ringkas, "KL" Orang tua itu bertanya lagi, "Boleh pakcik tumpang sampai ke Pagoh" dan dijawab oleh RAHMATCHINI tadi "Ehm... bolehlah."

Lantas orang tua itu masuk dan duduk di dalam keretanya. Dalam hati RAHMATCHINI berkata, "Hai, siapalah orang tua nii, orang ke atau ... " Beliau meneruskan perjalanannya. Sebaik menghampiri Pagoh, orang tua tadi bertanya, "Anak nak kaya tak?" RAHMATCHINI tersentak dan berkata dalam hati,"Dah buat dah orang tua ni. Nak bagi aku kaya pulak.

Orang tua ni nak bagi aku nombor kot. Atau nak menguji aku?" RAHMATCHINI pun jawab, "Tak apalah pakcik, hidup sederhanapun cukup. Kalau kaya nanti lupa diri pulak" Orang tua tu tak bertanya lagi. Dalam hati RAHMATCHINI berkata mungkin jawapannya adalah yang terbaik takut-takut itu hanya ujian daripada orang tua tadi. Kemudian orang tua tu tanya lagi, "Anak nak kaya tak?" RAHMATCHINI jawab serupa yang tadi, "Tak apalah pakcik,saya lebih senang hidup
sederhana".

Bila sampai di Pagoh, orang tua itu minta diturunkan lalu berkata, "Tu, pakcik ada tinggalkan satu tin kaya cap PAHANGRIDERS untuk anak sebagai tanda terima kasih kerana tumpangkan pakcik." Terima kasih, ya nak." lalu orang tua tu turun dari kereta. RAHMATCHINI tersipu-sipu malu lalu menjawab, "Terima kasihlah pakcik" lalu meneruskan perjalanan.

Pengajaran dari cerita tadi, kalau orang bagi kaya mintak dia roti sekali

JGN MARAH YE BRO..... sorry sorry sorry sorry
Back to top Go down
dtkcrow
B FULL
B FULL


motor : YAMAHA MAJESTY / HONDA ST1100
email : dtkcrow@hotmail.com
Posts : 1101
Join date : 2009-05-25
Age : 41
Location : kuantan

PostSubject: Re: Nak Kaya Ker...?? Semua bikers mesti baca dulu….   Fri Jun 19, 2009 6:26 pm

lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling lol! guling
Back to top Go down
http://asyriffa.blogspot.com
FADZLI
B2
B2


Posts : 148
Join date : 2009-04-01

PostSubject: Re: Nak Kaya Ker...?? Semua bikers mesti baca dulu….   Fri Jun 19, 2009 8:42 pm

hahahahahaha.......hampessssss............
Back to top Go down
rahmatchini
B FULL
B FULL


Posts : 441
Join date : 2009-05-29
Age : 43
Location : Chini Timur

PostSubject: Re: Nak Kaya Ker...?? Semua bikers mesti baca dulu….   Sat Jun 20, 2009 12:50 am

aku memang suka makan kaya.....pagi td pun makan kaya... cuma aku je belum kaya2... hu hu hu...
sad sad sad
Back to top Go down
FADZLI
B2
B2


Posts : 148
Join date : 2009-04-01

PostSubject: Re: Nak Kaya Ker...?? Semua bikers mesti baca dulu….   Sat Jun 20, 2009 12:27 pm

rahmatchini wrote:
aku memang suka makan kaya.....pagi td pun makan kaya... cuma aku je belum kaya2... hu hu hu...
sad sad sad

kaya tak berapa sedap........... makan jem la

Back to top Go down
rahmatchini
B FULL
B FULL


Posts : 441
Join date : 2009-05-29
Age : 43
Location : Chini Timur

PostSubject: Re: Nak Kaya Ker...?? Semua bikers mesti baca dulu….   Sun Jun 21, 2009 4:02 pm

FADZLI wrote:
rahmatchini wrote:
aku memang suka makan kaya.....pagi td pun makan kaya... cuma aku je belum kaya2... hu hu hu...
sad sad sad

kaya tak berapa sedap........... makan jem la


jem....tak boleh... melambatkan perjalanan... he he he...
Back to top Go down
dtkcrow
B FULL
B FULL


motor : YAMAHA MAJESTY / HONDA ST1100
email : dtkcrow@hotmail.com
Posts : 1101
Join date : 2009-05-25
Age : 41
Location : kuantan

PostSubject: Re: Nak Kaya Ker...?? Semua bikers mesti baca dulu….   Sun Jun 21, 2009 4:19 pm

hentam sajalah..
Back to top Go down
http://asyriffa.blogspot.com
rahmatchini
B FULL
B FULL


Posts : 441
Join date : 2009-05-29
Age : 43
Location : Chini Timur

PostSubject: Re: Nak Kaya Ker...?? Semua bikers mesti baca dulu….   Sun Jun 21, 2009 4:47 pm

dtkcrow wrote:
hentam sajalah..
labuuuuuuuu............
Back to top Go down
Skinny Queen
B FULL
B FULL


email : skinny_queen@hotmail.com
Posts : 280
Join date : 2009-04-24
Location : PJ

PostSubject: Re: Nak Kaya Ker...?? Semua bikers mesti baca dulu….   Mon Jun 22, 2009 12:46 pm

Sooooo....di nasihatkan all bikers mkn kaya byk2...lama2 nti kaya la tuuuuu......
Back to top Go down
rahmatchini
B FULL
B FULL


Posts : 441
Join date : 2009-05-29
Age : 43
Location : Chini Timur

PostSubject: Re: Nak Kaya Ker...?? Semua bikers mesti baca dulu….   Mon Jun 22, 2009 2:30 pm

Skinny Queen wrote:
Sooooo....di nasihatkan all bikers mkn kaya byk2...lama2 nti kaya la tuuuuu......

kalau tak kaya pun....cepat kena kencing manis... sebab kaya tu manis...he he... hooray
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Nak Kaya Ker...?? Semua bikers mesti baca dulu….   Today at 6:07 am

Back to top Go down
 
Nak Kaya Ker...?? Semua bikers mesti baca dulu….
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Autoramma Freak Bikers
» Aging Bikers Taking to the Streets On Beefy Trikes
» The Bikers Oracle
» Old Bikers in a Nursing Home
» All right Aussies...Own up!! _ Australian Bikers gear is it ok?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
PAHANG RIDERS :: KOPITIAM@BORAK KOSONG-
Jump to: