PAHANG RIDERS

UNITED ON ONE STAND
 
HomeCalendarFAQPAHANGRIDERS.COMRegisterLog in

Share | 
 

 [b]Persahabatan[/b]

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
eida
LESEN L
LESEN L


Posts : 92
Join date : 2009-04-08
Age : 35
Location : kuantan

PostSubject: [b]Persahabatan[/b]   Wed Jun 24, 2009 5:28 pm

Friendships ( persahabatan)

Apekah nilai & erti persahabatan yang sebenar dari sudut pandangan umum
adekah ????
kawan tu umpama main FUTSAL- mula mula kejar dah dapat . sepak...
kawan tu cam main RAGBI - mula- mula tangkap. dah dapat tendang....
kawan tu cam main SKATE - mula- mula gosok. lepas tu pijak....
kawan tu cam PAMPERS.. - dah pakai buang.....
kawan tu cam BARANG KEMAS - waktu baru ble pakai, dah sengkek buang... kawan tu cam PELANGI - ari cerah x de . Gerimis baru muncul...
Kawan tu cam KERETA - Rosak sekit jual ... ambik kereta baru
Kawan tu cam BISKUT CHIPMORE - kejap ade kejap x de
kawan tu cam BANK - Bile x de duit pi sana ambik
Kawan ni KERUSI URUT - BIle sakit , letih baru guna , dah sihat bersawang x dipedulikan...

emmmmmmm ape lagi , kawan tu cam ape ekkk???
ape poon2 bagi saye kawan tu amat2 penting... but untk mencari kawan menangis, sedih, berduka, yang dapat diajak duduk berbincang ttg perbagai pekara amatlah sukar .......
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: [b]Persahabatan[/b]   Wed Jun 24, 2009 5:31 pm

x kan dpt punyelah, bukan leh bawak syurga ponggggggggggggg.....
Back to top Go down
eida
LESEN L
LESEN L


Posts : 92
Join date : 2009-04-08
Age : 35
Location : kuantan

PostSubject: Re: [b]Persahabatan[/b]   Wed Jun 24, 2009 5:52 pm

iskkkk sape kate x boleh bawak syurga , boleh ape sedik sebanyak benda2 yang baik jadi juga amalan study study study
Back to top Go down
Skinny Queen
B FULL
B FULL


email : skinny_queen@hotmail.com
Posts : 280
Join date : 2009-04-24
Location : PJ

PostSubject: Re: [b]Persahabatan[/b]   Wed Jun 24, 2009 5:55 pm

eida wrote:
iskkkk sape kate x boleh bawak syurga , boleh ape sedik sebanyak benda2 yang baik jadi juga amalan study study study

betui sesanggap la tu eida...oram baik ngan kiter, kiter baik ngan oram...baik dibalas baik, jahat di balas
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: [b]Persahabatan[/b]   Wed Jun 24, 2009 5:56 pm

kalu bergaul laki pompuan tanpa btasan baik le tu, mmg baik di balas baik, jahat di balas........ (kena ingat kite org islAM)
Back to top Go down
tpkclb
BuDak HinGusan
BuDak HinGusan


Posts : 31
Join date : 2009-06-16
Location : Ktn

PostSubject: Re: [b]Persahabatan[/b]   Wed Jun 24, 2009 6:04 pm

betul, betul, betul
Back to top Go down
rahmatchini
B FULL
B FULL


Posts : 441
Join date : 2009-05-29
Age : 43
Location : Chini Timur

PostSubject: Re: [b]Persahabatan[/b]   Wed Jun 24, 2009 6:47 pm

berkawan biar seribu...berkasih biar satu... bermusuh??? kalau boleh tak yah la...

kawan sejati sukar dicari....susah senang bersama...
Back to top Go down
zoomwinger
B FULL
B FULL


motor : Honda Goldwing 1500
email : zoomwinger@gmail.com
Posts : 239
Join date : 2009-04-01
Age : 36

PostSubject: Re: [b]Persahabatan[/b]   Wed Jun 24, 2009 7:22 pm

dunia ini hanya sementara jd masa skrg mencari kawan yg sama2 disaat suka dan duka adalah satu objektif berkawan..semasa kite hidup ini lah kite nak menghormati dan dihormati oleh kekawan kite,apabila kite dh padam nanti hanya kenangan yg baik2 menjadi bualan kengkawan..berkasih biar satu,berkawan biar beribu..berjuta pun takpe
Back to top Go down
http://zoomrider.blogspot.com
nicegurlz
LESEN L
LESEN L


Posts : 81
Join date : 2009-05-18
Age : 36
Location : Quantown

PostSubject: Re: [b]Persahabatan[/b]   Wed Jun 24, 2009 10:27 pm

betul tuh....
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: [b]Persahabatan[/b]   Today at 4:37 am

Back to top Go down
 
[b]Persahabatan[/b]
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
PAHANG RIDERS :: TAMBAHAN EXTRA :: BORAK APA SAJE-
Jump to: