PAHANG RIDERS

UNITED ON ONE STAND
 
HomeCalendarFAQPAHANGRIDERS.COMRegisterLog in

Share | 
 

 Kisah lawak staf dgn bos pasal sembahyang

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
zoomwinger
B FULL
B FULL


motor : Honda Goldwing 1500
email : zoomwinger@gmail.com
Posts : 239
Join date : 2009-04-01
Age : 36

PostSubject: Kisah lawak staf dgn bos pasal sembahyang   Wed Jul 01, 2009 3:11 am

Kisah lawak staf dgn bos pasal sembahyang.....



Kalu Pasal Sembahyang, Boleh Pulang Awal.....!

Seorang boss entah macam mana mood dia memang baik sungguh pada hari

nie..Sesiapa yang nak minta balik lima jam lebih awal hari nie dia kasi

tapi alasannya mestilah munasabah. Haaaa!!alasannya mestilah pasal

sembahyang ajer! Tau-tau macam tu ader 4 orang pekerja bawahan datang

mintak balik awal..



Pekerja 1 : A'kum Boss, bulih saya pulang? Saya balik nak sembahyang kat

rumah boss, leh tak?

Boss : Tak boleh!!!Kat sini kan ader surau, sembahyang jemaah lagi, lagi

banyak pahalanya..!



Pekerja 2 : Saya bulih balik awai kut Boss?

Bosss : Hang apa pasai:

Pekerja 2 : Saya nak balik tengok anak saya sembahyang zohor ker tak?

Ntah-ntah dia ponteng?

Boss : Tak boleh balik, hang telefon saja bini hang suruh dia tengok!



Pekerja 3: A'kum Boss!

Boss: Ha? pasal pulak ni?Nak balik awal gak ker?

Pekerja 3 : Errrrr!!Yer boss, boss baik!!he..heee!

Boss: Alasan apa lak ngko nie?

Pekerja 3 : Saya nak balik sembahyang orang mati.. Ada orang kampung saya

ninggal pagi tadi, nak sembahyang jenazah...!Boleh kut boss yer pulang

awal?

Boss : Tak bolehhh!!!Itu fardzu kifayah jer!Orang kampung lain yang

ramai tu boleh sembahyangkan. Doa kat sini pun boleh!!Dah!Pergi buat

kerja..



Pekerja 4: A'kum Boss! Saya nak balik awal boleh tak ari nie?

Boss : Naper?

Pekerja 4 : Isteri saya telefon, dia kater dia dah boleh sembahyang!

Boss: Yer ker? Ha! Kalu gitu awak baliklah...Kesian awak dah seminggu

nunggu!!!

Pekerja 4 : Ima Acih Boss!!!Heee..hee
Back to top Go down
http://zoomrider.blogspot.com
rahmatchini
B FULL
B FULL


Posts : 441
Join date : 2009-05-29
Age : 43
Location : Chini Timur

PostSubject: Re: Kisah lawak staf dgn bos pasal sembahyang   Wed Jul 01, 2009 11:28 am

he he... sporting punya bos...
Back to top Go down
nicegurlz
LESEN L
LESEN L


Posts : 81
Join date : 2009-05-18
Age : 36
Location : Quantown

PostSubject: Re: Kisah lawak staf dgn bos pasal sembahyang   Tue Jul 07, 2009 9:51 pm

baguih no bos tuh...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Kisah lawak staf dgn bos pasal sembahyang   Today at 4:37 am

Back to top Go down
 
Kisah lawak staf dgn bos pasal sembahyang
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
PAHANG RIDERS :: KOPITIAM@BORAK KOSONG-
Jump to: