PAHANG RIDERS

UNITED ON ONE STAND
 
HomeCalendarFAQPAHANGRIDERS.COMRegisterLog in

Share | 
 

 Cerita sadis bas kilang

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Jenal Vulcan
B FULL
B FULL


motor : Kawasaki Vulcan 5000
email : jenal79@yahoo.com
Posts : 291
Join date : 2009-04-01
Age : 28
Location : On my bike

PostSubject: Cerita sadis bas kilang   Sun May 17, 2009 2:27 pm

Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu..mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas..

Nak di jadikan cerita..ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas tersebut..nak mintak tumpang..jadi bas tu pun berhenti la... Tetiba..lebih kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut..

Sorang perompak berkata..
" Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang korang ada..!!Cepat..!!"

Sorang pekerja kilang tu membalas..
" ..tapi..kami tak bawak barang kemas kalau gi keja..duit pun sikit je.."

Perompak berfikir seketika..
"Ha..gini la..sebab korang takder brang kemas & duit..kami rogol korang SEMUA..ahahhaa.."

Pekerja kilang yang muda berkata..
" Alalaa...takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian ker.."

Tetiba..makcik tu berdiri..
" Weh..ko nie..tak paham ker..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la.."
Back to top Go down
eida
LESEN L
LESEN L


Posts : 92
Join date : 2009-04-08
Age : 35
Location : kuantan

PostSubject: Re: Cerita sadis bas kilang   Mon May 18, 2009 11:33 am

hahhaha . tu makcik ketandusan tuu Laughing
Back to top Go down
zoomwinger
B FULL
B FULL


motor : Honda Goldwing 1500
email : zoomwinger@gmail.com
Posts : 239
Join date : 2009-04-01
Age : 36

PostSubject: Re: Cerita sadis bas kilang   Mon May 18, 2009 2:47 pm

takpe perompak..bagi makcik tu yang pertama... Laughing
Back to top Go down
http://zoomrider.blogspot.com
rahmatchini
B FULL
B FULL


Posts : 441
Join date : 2009-05-29
Age : 43
Location : Chini Timur

PostSubject: Re: Cerita sadis bas kilang   Sun Jun 07, 2009 2:20 pm

fizikal je makcik tapi nafsu anak dara lagi tu...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Cerita sadis bas kilang   Today at 4:34 am

Back to top Go down
 
Cerita sadis bas kilang
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Bookingan ST dan LT Ready baru2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
PAHANG RIDERS :: TAMBAHAN EXTRA :: BORAK APA SAJE-
Jump to: