PAHANG RIDERS

UNITED ON ONE STAND
 
HomeCalendarFAQPAHANGRIDERS.COMRegisterLog in

Share | 
 

 mangkuk???

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
zoomwinger
B FULL
B FULL


motor : Honda Goldwing 1500
email : zoomwinger@gmail.com
Posts : 239
Join date : 2009-04-01
Age : 36

PostSubject: mangkuk???   Mon May 18, 2009 2:58 pm

Sorang taukeh kedai restoren sedang mengira pinggan mangkuk di kedainya...

- 13 mangkuk pecah

- 5 mangkuk retak

- 2 mangkuk hilang





DAN....

- 1 mangkuk hayun sedang baca topik ni.....

daa...pegi buat keje.....takde keje lain ke 2...asyik tgk pc je ekekekekeekekeke

mesti wat macam tak baca lah tuuu clown affraid
Back to top Go down
http://zoomrider.blogspot.com
fendi vstar
B2
B2


motor : yamaha vstar 1100
email : fendi_mohd@hotmail.com
Posts : 162
Join date : 2009-04-12
Age : 43
Location : kuantam asal kelantam

PostSubject: Re: mangkuk???   Mon May 18, 2009 3:36 pm

Wa batu jer berayun bukan mangkuk berayun....huhuhuhuhu
Back to top Go down
boyvulcan1500
BuDak HinGusan
BuDak HinGusan


Posts : 23
Join date : 2009-04-07
Age : 30
Location : Kuantan

PostSubject: Re: mangkuk???   Mon May 18, 2009 4:14 pm

wa pn bkn mangkuk hayun, gua mangkuk tingkat
Back to top Go down
boyvulcan1500
BuDak HinGusan
BuDak HinGusan


Posts : 23
Join date : 2009-04-07
Age : 30
Location : Kuantan

PostSubject: Re: mangkuk???   Mon May 18, 2009 4:14 pm

wa pn bkn mangkuk hayun, gua mangkuk tingkat
Back to top Go down
Skinny Queen
B FULL
B FULL


email : skinny_queen@hotmail.com
Posts : 280
Join date : 2009-04-24
Location : PJ

PostSubject: Re: mangkuk???   Mon May 18, 2009 6:12 pm

fendi vstar wrote:
Wa batu jer berayun bukan mangkuk berayun....huhuhuhuhu

affraid affraid affraid affraid batu bole berayun ker???batu mende tu....cikgu xprnh ckp pun ade batu bole berayun....
Back to top Go down
fendi vstar
B2
B2


motor : yamaha vstar 1100
email : fendi_mohd@hotmail.com
Posts : 162
Join date : 2009-04-12
Age : 43
Location : kuantam asal kelantam

PostSubject: Re: mangkuk???   Tue May 19, 2009 11:20 am

alah batu berayun....tak pernah tengok ker jam dinding dulu2 kan batu dia kat bawah dok berayunnnnn
jer kiri kanan....tuh lah batu berayun....
Back to top Go down
boyvulcan1500
BuDak HinGusan
BuDak HinGusan


Posts : 23
Join date : 2009-04-07
Age : 30
Location : Kuantan

PostSubject: Re: mangkuk???   Tue May 19, 2009 11:23 am

Haha aku pn xpnh tgk gak batu berayun fendi,nnt next meeting blh la ko bwk,blh sume geng2 bikers nengoknyer
Back to top Go down
Skinny Queen
B FULL
B FULL


email : skinny_queen@hotmail.com
Posts : 280
Join date : 2009-04-24
Location : PJ

PostSubject: Re: mangkuk???   Tue May 19, 2009 11:38 am

fendi vstar wrote:
alah batu berayun....tak pernah tengok ker jam dinding dulu2 kan batu dia kat bawah dok berayunnnnn
jer kiri kanan....tuh lah batu berayun....


yg berayun kt jam dinding tu pggl batu ker??? Shocked Shocked
Back to top Go down
o_jangshadow11
BuDak HinGusan
BuDak HinGusan


motor : kawasaki
email : nicegurlz2303@yahoo.com
Posts : 42
Join date : 2009-04-08
Age : 41
Location : Melaka

PostSubject: Re: mangkuk???   Tue May 19, 2009 5:04 pm

Skinny Queen wrote:
fendi vstar wrote:
alah batu berayun....tak pernah tengok ker jam dinding dulu2 kan batu dia kat bawah dok berayunnnnn
jer kiri kanan....tuh lah batu berayun....


yg berayun kt jam dinding tu pggl batu ker??? Shocked Shocked

wa rasakan batu berat tu...susah jgak nak berayun, tpi x kisahlah sbb xde kene mengene antara idup dan mati.... Rolling Eyes Rolling Eyes Razz
Back to top Go down
Skinny Queen
B FULL
B FULL


email : skinny_queen@hotmail.com
Posts : 280
Join date : 2009-04-24
Location : PJ

PostSubject: Re: mangkuk???   Tue May 19, 2009 5:40 pm

o_jangshadow11 wrote:
Skinny Queen wrote:
fendi vstar wrote:
alah batu berayun....tak pernah tengok ker jam dinding dulu2 kan batu dia kat bawah dok berayunnnnn
jer kiri kanan....tuh lah batu berayun....


yg berayun kt jam dinding tu pggl batu ker??? Shocked Shocked

wa rasakan batu berat tu...susah jgak nak berayun, tpi x kisahlah sbb xde kene mengene antara idup dan mati.... Rolling Eyes Rolling Eyes Razz

bro fendi ni xleh jg cikgu la ek...dulu kolah mane ntah...batu pun bole berayun...tu la dulu cikgu ajar kt dpn, dia ngorat kt blkg.....tgk muke pun mmg mcm kaki ngorat pun.... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
fendi vstar
B2
B2


motor : yamaha vstar 1100
email : fendi_mohd@hotmail.com
Posts : 162
Join date : 2009-04-12
Age : 43
Location : kuantam asal kelantam

PostSubject: Re: mangkuk???   Wed May 20, 2009 2:25 am

apa lah awak oram nih.....oram kelantam memang panggil yang berayun kat bawah jam tuh batu lah...
Back to top Go down
eida
LESEN L
LESEN L


Posts : 92
Join date : 2009-04-08
Age : 35
Location : kuantan

PostSubject: Re: mangkuk???   Wed May 20, 2009 12:11 pm

hek alehhhhhh ,
mau selindung selindidung lagi kee batu ape yang berayun ,

kang , kang , kang , nasib lah , kawe ni pemalu hiii , batu , batu , batu , batu ,
, hahah , ape kate korang cek sendiri , batu ape yang berayun
Back to top Go down
sara nar38
LESEN L
LESEN L


Posts : 65
Join date : 2009-04-02
Age : 48
Location : TUDM BUTTERWORTH

PostSubject: Re: mangkuk???   Wed May 20, 2009 2:46 pm

["eida"]

OOOHHH MY GOD.....................eida.....
hahahahahahahahahahaahah lol! lol! lol!
Back to top Go down
Skinny Queen
B FULL
B FULL


email : skinny_queen@hotmail.com
Posts : 280
Join date : 2009-04-24
Location : PJ

PostSubject: Re: mangkuk???   Wed May 20, 2009 3:54 pm

eida wrote:
hek alehhhhhh ,
mau selindung selindidung lagi kee batu ape yang berayun ,

kang , kang , kang , nasib lah , kawe ni pemalu hiii , batu , batu , batu , batu ,
, hahah , ape kate korang cek sendiri , batu ape yang berayun

OH TIDAKKKKKKKKKKKKKK......EIDA, KO NI LUCAS BTOL LA....WAT MALU GUE JE, KAUM SEJENIS MU NI...
Back to top Go down
Skinny Queen
B FULL
B FULL


email : skinny_queen@hotmail.com
Posts : 280
Join date : 2009-04-24
Location : PJ

PostSubject: Re: mangkuk???   Wed May 20, 2009 4:04 pm

fendi vstar wrote:
apa lah awak oram nih.....oram kelantam memang panggil yang berayun kat bawah jam tuh batu lah...

tu oram kelantam je yg pggil batu, tp oram KL lumpo, panggilll........ Laughing Laughing Laughing (kl gua taip kt cni kang, lu all kater gua plak yg lucas, bro fendi, nti i bisik kt inge u ek....)
Back to top Go down
eida
LESEN L
LESEN L


Posts : 92
Join date : 2009-04-08
Age : 35
Location : kuantan

PostSubject: Re: mangkuk???   Thu May 21, 2009 12:23 pm

lorrr , nak malu buat ape , dah mmg cam tu pangilan nye ,
takkan , nak sebut , the berayun stone Very Happy

emmm. eida ni jenis , x sorok2 , open trus je
hahahhahah pirat pirat
Back to top Go down
Skinny Queen
B FULL
B FULL


email : skinny_queen@hotmail.com
Posts : 280
Join date : 2009-04-24
Location : PJ

PostSubject: Re: mangkuk???   Thu May 21, 2009 12:34 pm

eida wrote:
lorrr , nak malu buat ape , dah mmg cam tu pangilan nye ,
takkan , nak sebut , the berayun stone Very Happy

emmm. eida ni jenis , x sorok2 , open trus je
hahahhahah pirat pirat

WA CAYA SAMA LU LA EIDA....OPEN MINDED TERUSSSS......HIDUP KAUM WANITA.... cheers cheers cheers
Back to top Go down
atukst13
BuDak HinGusan
BuDak HinGusan


motor : HONDA ST1300 WJT 1551
email : acmakmur@yahoo.com
Posts : 38
Join date : 2009-04-01
Age : 52
Location : KUANTAN PAHANG

PostSubject: Re: mangkuk???   Wed May 27, 2009 2:05 am

Amboi makcik eida ni, dah x der sensor dah. Main open2 jer... si skinny tu plak dok sokong jer.. korang nak open apa?

Batu aperrrr? batu enang
Batu aperrrr? Batu enang
Batu aperrrr? batu XXXXX
Batu aperrrr? Batu enang jahanang punyer la.... "Oh my god"

Batu berayun ni adalah salah satu tempat kat Kelantam, negeri cik siti wam kembam. kampong kembarnyer adalah kampung batang berjuntai... jiran sebelah kampung dia bernama.... fendi nko sambung la... aku nak tido ni. skrg kat serembam.
Back to top Go down
http://WWW.pahangriders.forumotions.net
atukst13
BuDak HinGusan
BuDak HinGusan


motor : HONDA ST1300 WJT 1551
email : acmakmur@yahoo.com
Posts : 38
Join date : 2009-04-01
Age : 52
Location : KUANTAN PAHANG

PostSubject: Re: mangkuk???   Wed May 27, 2009 2:07 am

eida wrote:
lorrr , nak malu buat ape , dah mmg cam tu pangilan nye ,
takkan , nak sebut , the berayun stone Very Happy

emmm. eida ni jenis , x sorok2 , open trus je
hahahhahah pirat pirat
betul lah eida, ada orang tu x nak tayang muka, tayang body motor jason jer wakaka.. kang kena kung fu ngan sifu baru padan muka wakakakakakaka
Back to top Go down
http://WWW.pahangriders.forumotions.net
eida
LESEN L
LESEN L


Posts : 92
Join date : 2009-04-08
Age : 35
Location : kuantan

PostSubject: Re: mangkuk???   Wed May 27, 2009 11:27 am

t ulah sapalnye,, kasi show of lu punye face lah , ade bran ?????
Back to top Go down
fendi vstar
B2
B2


motor : yamaha vstar 1100
email : fendi_mohd@hotmail.com
Posts : 162
Join date : 2009-04-12
Age : 43
Location : kuantam asal kelantam

PostSubject: Re: mangkuk???   Wed May 27, 2009 4:36 pm

Alah awak oram pompuan nih kam kanlau bercangkap pansal batu suka sangap lah tuh...
huh....tempap saya duduk pom dekap Batu Hitam...oram kelantam sebut Black Stone....tapi saya
punye tak hitam lah....huhuhuhuhu.
Ada satu tempap nuh kat Kelantam nama dia Batu Bala kat daerah Gua Musam ...bala kalu bahasa
kelantam lebih kurang macam kulit kita lepas kena air panas ke asid bile sembuh dia jadik putih tak sama ngan
warna kulit asal....tuh lah bala....bukan Balasundram lah....
Ada satu lagik.....Batu Belah Batu Bertangkup....oram kelantam selalu sebut Stone Crack Stone Open...
sepatutnyer bukan batu yg terbelah bertangkup tuh ...benda lain sebenarnyer...ooooooooh tidakkkkkkk!!!!!
Tidak dapat nak bayangkanyer....ooooopssss dah kuar topik dah nih...pusing balik....pusing balik
ke pangkal jalan....
Apapun sebelom saya merapu jauh2...saya stop sini sajalah...hingga kita bertemu di hari dan waktu
yang sama di minggu hadapan...Majulah sukan untuk negara...wasallam.
Back to top Go down
Skinny Queen
B FULL
B FULL


email : skinny_queen@hotmail.com
Posts : 280
Join date : 2009-04-24
Location : PJ

PostSubject: Re: mangkuk???   Wed May 27, 2009 4:55 pm

fendi vstar wrote:
Alah awak oram pompuan nih kam kanlau bercangkap pansal batu suka sangap lah tuh...
huh....tempap saya duduk pom dekap Batu Hitam...oram kelantam sebut Black Stone....tapi saya
punye tak hitam lah....huhuhuhuhu.
Ada satu tempap nuh kat Kelantam nama dia Batu Bala kat daerah Gua Musam ...bala kalu bahasa
kelantam lebih kurang macam kulit kita lepas kena air panas ke asid bile sembuh dia jadik putih tak sama ngan
warna kulit asal....tuh lah bala....bukan Balasundram lah....
Ada satu lagik.....Batu Belah Batu Bertangkup....oram kelantam selalu sebut Stone Crack Stone Open...
sepatutnyer bukan batu yg terbelah bertangkup tuh ...benda lain sebenarnyer...ooooooooh tidakkkkkkk!!!!!
Tidak dapat nak bayangkanyer....ooooopssss dah kuar topik dah nih...pusing balik....pusing balik
ke pangkal jalan....
Apapun sebelom saya merapu jauh2...saya stop sini sajalah...hingga kita bertemu di hari dan waktu
yang sama di minggu hadapan...Majulah sukan untuk negara...wasallam.

Alahhhhh...jgn ckp oram pompuan je la, lakis2 pun sama gak....otak oram pompuan tu bersih ckit dr otak oram lakis2..mane nk tau bro fendi nyer itam ker tk?BG TGK LERRRRR....ADE BERANI KAAAA?
Back to top Go down
eida
LESEN L
LESEN L


Posts : 92
Join date : 2009-04-08
Age : 35
Location : kuantan

PostSubject: Re: mangkuk???   Thu May 28, 2009 12:08 pm

OH MY GOD!!!!!! HI buat2 mengucap wahai manusia sekalian sinchan

hooray hahahhahahahha guling

kwang2 abg Fendi ade brannnnnn ka ???? buktikam kate2 demo sad
Back to top Go down
FADZLI
B2
B2


Posts : 148
Join date : 2009-04-01

PostSubject: Re: mangkuk???   Thu May 28, 2009 6:08 pm

eida wrote:
OH MY GOD!!!!!! HI buat2 mengucap wahai manusia sekalian sinchan

hooray hahahhahahahha guling

kwang2 abg Fendi ade brannnnnn ka ???? buktikam kate2 demo sad

oh my god....................................

i'm romeo.................... kata kerambit.......... jgn sampai bro kerambit sahut cabaran!!!!!!!!!!

Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: mangkuk???   Today at 12:05 pm

Back to top Go down
 
mangkuk???
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
PAHANG RIDERS :: TAMBAHAN EXTRA :: BORAK APA SAJE-
Jump to: