PAHANG RIDERS

UNITED ON ONE STAND
 
HomeCalendarFAQPAHANGRIDERS.COMRegisterLog in

Share | 
 

 Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Skinny Queen
B FULL
B FULL


email : skinny_queen@hotmail.com
Posts : 280
Join date : 2009-04-24
Location : PJ

PostSubject: Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!   Wed Jun 10, 2009 6:39 pm

Hasan Jendul nak belikan hadiah harijadi untuk kekasih barunya, Mek Ayu. So si Hasan ni pun ajaklah adik perempuan sepupunya untuk temankan dia shopping kat Sogo, KL lumpo. Oleh kerana Hasan Jendul dan Mek Ayu baru dua bulan berkawan jadi si Hasan Jendul membuat keputusan untuk membelikan Mek Ayu satu topi kain fesyen baru saje, supaya taklah nampak dia beriya-iya sangat. Adik sepupu Hasan pulak pegi beli satu seluar dalam hitam berbunga-bunga baru, sebab ada sale hari tu. Masa membayar, dengan tak sengaja cashier dah tertukar kotak topi kain hitam tu dengan seluar dalam hitam adik Hasan Jendul. Selepas membayar, Hasan Jendul pun terus pergi kaunter hadiah dan suruh diaorang bungkus tanpa check dulu. Kemudian dia balik ke rumah dan tulis surat untuk Mek Ayu serta mengeposkannya bersama hadiah yang dah tersilap tu (dan surat yang dia tulis tu berbunyi cam nie);

Istimewa untuk kekasihku Mek Ayu,
San pilih hadiah nie kerana Ayu tak pernah pakai bila kita keluar jalan-jalan dan selalu mengadu sebab panas. Kalau bukan sebab pasal adik sepupu San, San dah nak beli yang lagi jarang supaya kalau berpeluh tak lembap sangat. Tapi San tengok adik sepupu San pakai yang ada bunga tu nampak cantik pulak.San pilih warna hitam tu supaya tak nampak kotor. Promoter yang jual tu tunjuk dia punya dah seminggu tak basuh. Nampak elok saje. San suruh dia try Ayu punya sebab saiz promoter tu lebih kurang Ayu je. Memang cantik dan menarik! Harapnya Ayu suka sebab San rasa memang sesuai dengan Ayu. Tak sabar rasanya nak tengok Ayu pakai depan San. San harap Ayu akan pakai untuk San hujung minggu nie. Salam sayang untuk kekasihku,Mek Ayu.


Yang amat menyintai dan menyayangi dirimumu,
Hasan Jendul

P/S : Kalau Ayu nak pakai, San nampak stail terbaru ialah dengan melipat bahagian depan dan menampakkan sedikit rambut. OH TIDAKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!! sorry sorry sorry


***cInTA sEjAtI***???
Back to top Go down
 
Hadiah Hari Jadi Utk Awek!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 30th NSRCC Hari Raya Puasa
» Selemat Hari Raya
» Planning a weekday game on Hari Raya week, anyone interested?
» Wishing all my Muslim friends.....Selamat Hari Raya
» Warm Greetings From IOI Palm Villa!!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
PAHANG RIDERS :: KOPITIAM@BORAK KOSONG-
Jump to: